MTIM CURRICULUM

 

 

Α΄ΕΞΑΜΗΝΟ

 

 

 

A/A

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΩΡΕΣ

ECTS

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1

Production & Operations Management

39

7.5

Διοίκηση παραγωγής και λειτουργιών: Το μάθημα δίνει έμφαση στις διαδικασίες και στη διαχείρισή τους για τη βελτίωση της ποιότητας. Το μάθημα επικεντρώνεται στην ανάλυση διαδικασιών: μαθαίνοντας πώς να μετράτε βασικές παραμέτρους διαδικασιών, όπως η χωρητικότητα και ο χρόνος παράδοσης, και πώς να βελτιώνετε μια διαδικασία μέσω προσεγγίσεων όπως η εύρεση και η εξάλειψη σημείων συμφόρησης ή η καθιέρωση καλύτερου καταμερισμού και κατανομής της εργασίας. Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στη μεταβλητότητα και την επίδρασή της στις προσπάθειες βελτίωσης της ποιότητας και της διαδικασίας: εξετάζοντας τα θεμέλια της θεωρίας ουρών αναμονής, την προσομοίωση ως εργαλείο ανάλυσης και διάφορες αρχές διαχείρισης και ελέγχου της ποιότητας.

Διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας: αναλύεται ο ρόλος της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας σε κάθε επιχείρηση και κάθε οργανισμό. Παρουσιάζονται όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας και διατυπώνονται τα σημαντικότερα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Διαχείριση Que, διασφάλιση ποιότητας, συστήματα παραγωγής, διαχείριση έργων, διαχείριση αποθεμάτων, διαχείριση logistics, διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας για καινοτόμα προϊόντα.

Οργανωτική συμπεριφορά και διαχείριση ανθρώπινων πόρων: Το μάθημα εξετάζει όλα τα επίπεδα της ιεραρχίας και τις προεκτάσεις της διαμόρφωσης πολιτικής, της πρόσληψης και επιλογής, της κατάρτισης και ανάπτυξης, της διαχείρισης μισθών και ημερομισθίων, του ηθικού, των απουσιών, του κύκλου εργασιών και των σχέσεων συνδικαλιστικών οργανώσεων και διοίκησης.

2

Decision Analysis & Risk Management

39

7.5

Σκοπός του μαθήματος είναι να παρέχει στους φοιτητές διάφορες μεθόδους και εργαλεία για τη δόμηση, την αναπαράσταση, την ανάλυση και την αξιολόγηση προβλημάτων λήψης αποφάσεων. Έμφαση θα δοθεί σε καταστάσεις που εμπεριέχουν κίνδυνο και αβεβαιότητα. Οι φοιτητές θα εισαχθούν στις Πολυκριτήριες Μεθόδους Λήψης Αποφάσεων και πώς μπορούν να εφαρμοστούν σε προβλήματα που περιλαμβάνουν πολλαπλούς αντικρουόμενους στόχους. Μελέτες περιπτώσεων από τη διοίκηση, τα χρηματοοικονομικά και τη μηχανική.

Η Διαχείριση Κινδύνου αντιμετωπίζει αυτό το αναδυόμενο πεδίο εννοιολογικά, τεχνικά και κερδοσκοπικά, εξετάζοντας τα εργαλεία, τις τεχνικές και τις προσεγγίσεις που χρησιμοποιούνται για τον εντοπισμό, τη μέτρηση και τη διαχείριση των επιχειρηματικών κινδύνων, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να δώσουν τη δυνατότητα στους μάνατζερ να δημιουργήσουν αξία μπροστά στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον που αντιμετωπίζουν. Το μάθημα κάνει εκτεταμένη χρήση μελετών περιπτώσεων και ερευνητικών εκθέσεων.

3

Business Economics & Finance

39

7.5

Θεμελιώδεις γνώσεις οικονομικών: προσφορά και ζήτηση, συμπεριφορά των καταναλωτών, συμπεριφορά των επιχειρήσεων, δομή της αγοράς, μακροχρόνια οικονομική ανάπτυξη, οικονομικός κύκλος, χρηματοπιστωτικό σύστημα, νομισματική πολιτική και δημοσιονομική πολιτική.

Θεμελιώδεις γνώσεις εταιρικής χρηματοοικονομικής (τυπικό μάθημα ΜΒΑ): εταιρική χρηματοοικονομική, προστασία των επενδυτών, εταιρική διακυβέρνηση, χρηματοοικονομική πληροφόρηση, χρηματοοικονομικές αγορές.

Επιπλέον: θεωρία τιμών, θεωρία παραγωγής, εμπορική θεωρία, φορολογία και επιχειρηματικό δίκαιο.

4

Innovation Management & Entrepreneurship

39

7.5

Κύκλος ζωής του έργου. Επιλογή έργου. Οργάνωση έργου, χρονοπρογραμματισμός, προγραμματισμός, προϋπολογισμός, παρακολούθηση και έλεγχος. Εξωτερική ανάθεση και διαχείριση συμβάσεων.  Αξιολόγηση έργων.  Δυναμική της ομάδας έργου.  Αυτή η ενότητα σας εφοδιάζει με τις γνώσεις για την κατανόηση και τις δεξιότητες για τη διαχείριση της καινοτομίας σε επιχειρησιακό και στρατηγικό επίπεδο. Η διαχείριση της καινοτομίας είναι εγγενώς διεπιστημονική και πολυλειτουργική, γι' αυτό και εδώ στοχεύουμε να σας παρέχουμε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη διαχείριση της καινοτομίας. Συγκεκριμένα, στοχεύουμε στην ολοκλήρωση της διαχείρισης της αγοράς, της τεχνολογικής και της οργανωτικής αλλαγής για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και της αποτελεσματικότητας άλλων οργανισμών. Θα διερευνήσετε το επιχείρημα ότι η διαδικασία της διαχείρισης της καινοτομίας είναι ουσιαστικά γενική, αν και συγκεκριμένοι παράγοντες του οργανισμού, της τεχνολογίας και της αγοράς θα περιορίσουν τις επιλογές και τις δράσεις.

5

Building and Sustaining a Successful Enterprise

39

7.5

Στο επίκεντρο αυτού του μαθήματος είναι να μάθουν οι φοιτητές πώς να χρησιμοποιούν καλά τεκμηριωμένες θεωρίες σχετικά με τη στρατηγική, την καινοτομία και τη διοίκηση για να κατανοήσουν γιατί τα πράγματα συμβαίνουν με τον τρόπο που συμβαίνουν στις επιχειρήσεις και να κατανοήσουν ποια εργαλεία, στρατηγικές και μέθοδοι διοίκησης θα είναι ή δεν θα είναι αποτελεσματικά στις διάφορες συνθήκες στις οποίες βρίσκονται οι φοιτητές μας. Θα παρουσιάσουμε μοντέλα σχετικά με τις βασικές θέσεις εργασίας του γενικού διευθυντή, ο οποίος πρέπει να ενσωματώσει το μάρκετινγκ, την ανάπτυξη προϊόντων, τις λειτουργίες, τον στρατηγικό σχεδιασμό, τα οικονομικά και τις ανθρώπινες διαστάσεις της επιχείρησης.

Επιχειρηματικοί κύκλοι και εξέλιξη των επιχειρήσεων: Η επιστημονική θεωρία χρησιμοποιείται για να φωτίσει χρόνια επιχειρηματικά προβλήματα και να αναζητήσει νέες λύσεις, βλέποντας τη "μεγάλη εικόνα" με όρους "εποχών" και "κύκλων" και λαμβάνοντας αποφάσεις με βάση την επιχειρηματική "εποχή". Η αντίληψη ότι οι φυσικοί νόμοι -αυτοί που προέρχονται από τη βιολογία, τα μαθηματικά και τη φυσική- εισάγονται και τεκμηριώνονται με σαφήνεια και λεπτομέρεια εφαρμόζονται εύκολα και εξηγούν τις οικονομικές τάσεις και τους επιχειρηματικούς κύκλους, που αποτελούν ένα διαισθητικό πλαίσιο για την κατανόηση του απρόβλεπτου του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Παρουσιάζεται ένας τρόπος με τον οποίο οι επιχειρηματίες μπορούν να αναλύουν τους επιχειρηματικούς κύκλους, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις την κατάλληλη στιγμή. Παρουσιάζονται χρήσιμες κατευθυντήριες γραμμές και ιδέες για την αντιμετώπιση των αλλαγών και των προβλημάτων και ευκαιριών που τις συνοδεύουν με τη χρήση των καμπυλών S.

Επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις: Οι διαπραγματεύσεις είναι η τέχνη και η επιστήμη της δημιουργίας συμφωνιών ή της αναγνώρισης των ορίων των διαφωνιών μεταξύ δύο ή περισσότερων μερών που δραστηριοποιούνται στον ίδιο χώρο. Σχεδιασμένο για τη βελτίωση των διαπραγματευτικών δεξιοτήτων, το μάθημα αυτό αναπτύσσει την ικανότητά σας: να εντοπίζετε ευκαιρίες για διαπραγματεύσεις, να προετοιμάζεστε για διαπραγματεύσεις, να ενισχύετε την αυτοπεποίθησή σας στις διαπραγματεύσεις και να αναλύετε και να διαχειρίζεστε τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων. Νομικά, τακτικά και διαρθρωτικά στοιχεία της σύναψης συμφωνιών- τεχνικές επίλυσης προβλημάτων διαπραγμάτευσης- μετριασμός των διαφορών. Δεδομένου ότι οι διαπραγματεύσεις συμβαίνουν σε όλα τα είδη οργανισμών και σε πολλούς λειτουργικούς τομείς εντός ενός οργανισμού, χρησιμοποιείται μεγάλη ποικιλία παραδειγμάτων περιπτώσεων, τις περισσότερες από τις οποίες οι φοιτητές εξασκούνται στη διαπραγμάτευση στην τάξη ή μέσω εργασιών. Τελικά, το μάθημα αυτό δεν θα πρέπει μόνο να ενισχύσει τις διαπραγματευτικές σας δεξιότητες, αλλά και να αυξήσει την ικανότητά σας να αναγνωρίζετε ευκαιρίες για κοινά κέρδη και να διαχειρίζεστε σχέσεις αλληλεξάρτησης

6

Marketing Management in Technology Firms

39

7.5

Κατανόηση της αγοράς, περιβάλλον μάρκετινγκ, ανάλυση SWOT, διαδικασία, ανάλυση αγοράς, έρευνα αγοράς, ανταγωνισμός και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, περιβάλλον, πέντε δυνάμεις, τμηματοποίηση και στόχευση, διαφοροποίηση, τοποθέτηση, μέθοδοι πρόβλεψης, διαδικασίες σχεδιασμού μάρκετινγκ, μοντέλα, αναλυτικές τεχνικές και υπολογιστικά μοντέλα για την επίλυση στρατηγικών αποφάσεων μάρκετινγκ, συστήματα υποστήριξης αποφάσεων μάρκετινγκ.

7

Entrepreneurship, Innovation and Evolution of Firms

39

7.5

Το μάθημα εξετάζει την αλληλεπίδραση μεταξύ της ανάπτυξης καινοτόμων ικανοτήτων (δηλαδή, προμήθεια τεχνολογίας, εταιρική καινοτομία, εταιρική επιχειρηματικότητα και εσωτερικό εταιρικό εγχείρημα) και της εφαρμογής της τεχνολογικής στρατηγικής (δηλαδή, ανάπτυξη νέων προϊόντων, κύκλοι μάθησης, κύκλοι σχεδιασμού-κατασκευής-δοκιμών), ιδίως από την οπτική γωνία του μάνατζερ. Ενσωματώνει τους ρόλους της στρατηγικής καινοτομίας και της τεχνολογικής στρατηγικής σε μια προοπτική στρατηγικής διαχείρισης.

Αναγνώριση και αξιολόγηση ευκαιριών, συγκρότηση ομάδων, προετοιμασία επιχειρηματικών και τεχνολογικών σχεδίων εμπορίας, απόκτηση πόρων, σενάρια εκτέλεσης, στρατηγικές εξόδου. Από την καινοτομία στην εκβιομηχάνιση- Διερευνά τη διαδοχική διαδικασία μετατροπής μιας ιδέας με γνώμονα την τεχνολογία σε ένα προϊόν με γνώμονα τον πελάτη και, στη συνέχεια, τη δέσμευση της αξίας αυτού του καινοτόμου προϊόντος μέσω ενός επιχειρηματικού εγχειρήματος εκκίνησης. Το μάθημα εξετάζει τη διαδικασία τόσο από την οπτική γωνία του επιχειρηματία όσο και από την οπτική γωνία της επιχείρησης που ακολουθεί ένα μοντέλο ανοικτής καινοτομίας, στο οποίο εξωτερικές ιδέες αποκτώνται από, ή εσωτερικές ιδέες μεταφέρονται σε, επιχειρηματικά εγχειρήματα. Βασισμένο σε μεγάλο βαθμό σε συζητήσεις μελετών περιπτώσεων, το μάθημα εστιάζει στην πνευματική ιδιοκτησία, την ανάπτυξη προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, τη χρηματοδότηση επιχειρήσεων, τη στρατηγική αγοράς υψηλής τεχνολογίας, τις στρατηγικές συμμαχίες και τις επιχειρηματικές ηγετικές δεξιότητες- μελέτες περιπτώσεων που είναι αντιπροσωπευτικές των πιο συνηθισμένων θεμάτων και προκλήσεων μεταφοράς τεχνολογίας.

 

ECTS A' ΕΞΑΜΗΝΟΥ

156

30

 


 

Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ

 

 

1

New Product and Service Development

39

7.5

Εισαγωγή, περιβάλλον της αγοράς, τάσεις της αγοράς, απαιτήσεις προϊόντων, μέθοδοι ανάπτυξης, ανταγωνιστική ανάλυση, ανταγωνιστικοί χάρτες, ευκαιρίες αγοράς, ανάλυση μεριδίου αγοράς, προσομοίωση, μάρκετινγκ νέων προϊόντων και συστημάτων, εισαγωγή προϊόντος (χαρακτηριστικά και οφέλη προϊόντος, τιμολόγηση, επιλογή καναλιού, επικοινωνία).

Εισαγωγή στις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις. Τεχνολογία πληροφοριών και ηλεκτρονικό εμπόριο. Διαδίκτυο, intranets, extranets. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Επιχειρηματικά μοντέλα και έννοιες ηλεκτρονικού εμπορίου, ηλεκτρονικές αγορές. Ηλεκτρονικό εμπόριο & μοντελοποίηση πελατών. Ηλεκτρονικό εμπόριο & τοποθέτηση. Εικονικές επιχειρήσεις. Διαχείριση ροών εργασίας. Τηλεργασία. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών. Ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων. Ηλεκτρονική τραπεζική. Ηλεκτρονική δηµοκρατία. Ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Μηχανές αναζήτησης. Ανάκτηση και φιλτράρισμα πληροφοριών. Μοντελοποίηση χρηστών. Ασφάλεια-ταυτοποίηση. Διαδικτυακές ΔΠ. Εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου.

2

Market Analysis & Consumer Behavior

39

7.5

Εισαγωγή στην έρευνα αγοράς, Συμπεριφορά των καταναλωτών, Λήψη αποφάσεων από τους καταναλωτές, Τύποι έρευνας αγοράς, Βασικά εργαλεία έρευνας αγοράς, Δειγματοληψία και ειδικά θέματα μέτρησης, Μέθοδοι ποσοτικής ανάλυσης δεδομένων, Ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων, Βασικά μοντέλα συμπεριφοράς των καταναλωτών, Συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την αγορά και ικανοποίηση των πελατών, Έρευνες ικανοποίησης πελατών.

Διαχείριση καινοτομίας και επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων. Κύκλος ζωής έργων. Επιλογή έργου. Οργάνωση έργου, χρονοπρογραμματισμός, προγραμματισμός, προϋπολογισμός, παρακολούθηση και έλεγχος. Εξωτερική ανάθεση και διαχείριση συμβάσεων. Αξιολόγηση έργων. Δυναμική της ομάδας έργου.

Αυτή η ενότητα σας εφοδιάζει με τις γνώσεις για την κατανόηση και τις δεξιότητες για τη διαχείριση της καινοτομίας σε επιχειρησιακό και στρατηγικό επίπεδο. Η διαχείριση της καινοτομίας είναι εγγενώς διεπιστημονική και πολυλειτουργική, γι' αυτό και εδώ στοχεύουμε να σας παρέχουμε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη διαχείριση της καινοτομίας. Συγκεκριμένα, στοχεύουμε στην ολοκλήρωση της διαχείρισης της αγοράς, της τεχνολογικής και της οργανωτικής αλλαγής για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και της αποτελεσματικότητας άλλων οργανισμών. Θα διερευνήσετε το επιχείρημα ότι η διαδικασία της διαχείρισης της καινοτομίας είναι ουσιαστικά γενική, αν και συγκεκριμένοι παράγοντες του οργανισμού, της τεχνολογίας και της αγοράς θα περιορίζουν τις επιλογές και τις δράσεις.

Διαπραγμάτευση είναι η τέχνη και η επιστήμη της δημιουργίας συμφωνιών ή της αναγνώρισης των ορίων των διαφωνιών μεταξύ δύο ή περισσότερων μερών που δραστηριοποιούνται στον ίδιο χώρο. Σχεδιασμένο για τη βελτίωση των διαπραγματευτικών δεξιοτήτων, το μάθημα αυτό αναπτύσσει την ικανότητά σας: να εντοπίζετε ευκαιρίες για διαπραγματεύσεις, να προετοιμάζεστε για διαπραγματεύσεις, να ενισχύετε την αυτοπεποίθησή σας στις διαπραγματεύσεις και να αναλύετε και να διαχειρίζεστε τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων.

3

Legal Aspects of Entrepreneurship and Intellectual Property

39

7.5

Πρακτικό και εντατικό, το μάθημα αυτό εξετάζει τα κρίσιμα νομικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι νεοσύστατες και οι αναδυόμενες αναπτυσσόμενες εταιρείες. Εξίσου εφαρμόσιμο σε πιο ώριμες, εδραιωμένες εταιρείες, το πλαίσιο του μαθήματος είναι οι εταιρείες αρχικών σταδίων, παρέχοντας προοπτική για το πώς να χρησιμοποιείται στρατηγικά το δίκαιο για τη διαχείριση του κινδύνου, την αξιοποίηση των πόρων και τη μεγιστοποίηση της αξίας των μετόχων. Τα θέματα περιλαμβάνουν την εκτελεστότητα των συμφωνιών εμπιστευτικότητας, μη ανταγωνισμού και άλλων περιοριστικών όρων στις συμβάσεις εργασίας- την επιλογή της επιχειρηματικής μορφής, συμπεριλαμβανομένων των νομικών, οικονομικών και φορολογικών πλεονεκτημάτων/μειονεκτημάτων των ομόρρυθμων/ετερόρρυθμων εταιρειών, των εταιρειών και των εταιρειών περιορισμένης ευθύνης- τις φορολογικές και κεφαλαιακές πτυχές της άντλησης κεφαλαίων- τη διάρθρωση των επιχειρηματικών κεφαλαίων και της χρηματοδότησης με ιδιωτικά κεφάλαια- τις επιστολές προθέσεων και τις συγχωνεύσεις/αγορές- το εργατικό δίκαιο- και το δίκαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας.

Εφευρέσεις σε περιβάλλον επιστημονικής έρευνας και η προστασία τους, ιδιότητες εφευρέτη- καθήκοντα και δικαιώματα, οφέλη. Διαχείριση της διανοητικής ιδιοκτησίας σε νεοσύστατες επιχειρήσεις- διπλώματα ευρεσιτεχνίας, εμπορικά μυστικά, σχέδια, εμπορικά σήματα- αξιολόγηση της διανοητικής ιδιοκτησίας για εμπορική αξιοποίηση- η διαδικασία κατοχύρωσης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας- συμβάσεις με εργαζόμενους, συνεργάτες, παρόχους υπηρεσιών- κρατική υποστήριξη, επενδύσεις, αποτυχία της εταιρείας. Εναλλακτικές μορφές μονοπώλησης της διανοητικής ιδιοκτησίας: ανοικτά δίκτυα καινοτομίας.

4

Innovation Economics

39

7.5

Προέλευση και κυκλοφορία των ιδεών- εξέλιξη των ιδεών σε επιχειρήσεις- οικονομική αξία των καινοτόμων επιχειρήσεων- η μετάβαση των διαχειριζόμενων οικονομιών προς τις επιχειρηματικές οικονομίες- αντίκτυπος των καινοτόμων επιχειρήσεων στη δημιουργία θέσεων εργασίας, κινητικότητα του εργατικού δυναμικού. Περιορισμοί EF: ασυμμετρία πληροφοριών, ηθικός κίνδυνος, δανειοληπτική ικανότητα- ταμειακή ροή σε νεοσύστατες επιχειρήσεις- χρηματοδοτικά μέσα: επιχορηγήσεις, άγγελοι, θερμοκοιτίδες, VC, στρατηγικοί εταίροι, crowdfunding. Χρηματοπιστωτικές αγορές και τεχνολογικές εταιρείες. Κοινωνική επιχειρηματικότητα: Επιχειρηματικά μοντέλα, σχεδιαστική σκέψη και προσωπική ηγεσία σε κοινωνικές επιχειρήσεις, ρόλος της κοινωνίας των πολιτών, κοινωνική αξία, επιστημονικά καταστήματα κ.λπ.

5

Disruptive Technologies

39

7.5

State of Art στην ανάπτυξη της τεχνολογίας στον τομέα αυτό- ερευνητικά έργα στο TUC- σχέδιο πρότασης προϊόντος/υπηρεσίας με βάση την έρευνα του τμήματος

6

Big Data and Data Analytics

39

7.5

Αποθήκευση, ανάκτηση, ανάλυση μεγάλων δεδομένων- προγράμματα και αλγόριθμοι επεξεργασίας- γραφικά μοντέλα, χωροχρονική ανάλυση και πλατφόρμες γνωστικής ανάλυσης.

7

Business Intelligence and Knowledge Management

39

7.5

Εισαγωγή, Επιχειρηματική ευφυΐα, Επιχειρηματική ευφυΐα και λήψη αποφάσεων, Σχεδιασμός και ανάπτυξη συστημάτων επιχειρηματικής ευφυΐας, Βελτιστοποίηση της επιχειρηματικής απόδοσης με συστήματα επιχειρηματικής ευφυΐας, Διαχείριση γνώσης, Σημασία της διαχείρισης γνώσης, Αναπαράσταση δεδομένων (σχεσιακή και OLAP), Εξόρυξη δεδομένων, Δομημένη και μη δομημένη πληροφορία, Συλλογή, απόκτηση και ανάκτηση γνώσης, Μέθοδοι αναπαράστασης γνώσης, Μετασχηματισμός, Ανάλυση δεδομένων και υποβολή εκθέσεων, Μέθοδοι στατιστικής ανάλυσης. Συστήματα διαχείρισης γνώσης.

8

Digital Entrepreneurship & Innovation

39

7.5

Εισαγωγή. Πληροφορική και Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Διαδίκτυο, intranets, extranets.

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Επιχειρηματικά μοντέλα και έννοιες ηλεκτρονικού εμπορίου, ηλεκτρονικές αγορές. Ηλεκτρονικό εμπόριο και μοντελοποίηση πελατών. Ηλεκτρονικό εμπόριο & τοποθέτηση.

Εικονικές επιχειρήσεις. Διαχείριση ροών εργασίας. Τηλεργασία. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών.

Ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων. ebanking. eDemocracy. eGovernment. Μηχανές αναζήτησης. Ανάκτηση και φιλτράρισμα πληροφοριών. Μοντελοποίηση χρηστών. Ασφάλεια-ταυτοποίηση. Διαδικτυακές ΠΔ. Εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

ECTS A' ΕΞΑΜΗΝΟΥ

156

30

 

 

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

 

15

 

 

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΚΑΙ ECTS

312

75